Question :

Meray husband mujhay na time daitay hain na money mujhay auladd nahi honay daitay aur 7 dino main sirf ek din ghar atay hain unki doseri biwi b hai now i want to send him warning k agar aisay he chalana hai tu main nahi rwh sakti aisay


  1. Please visit our office with Nikkah nama and a copy of NIC, we ll send him legal notice and after that, you may file a suit before Family Court.

Write a comment: