2nd Floor Mian Khalid Chambers, 1 Fane Road,Lahore Pakistan
Sunday, May 2nd, 2021    hiahmer
Dear Sir, Name Change in NADRA. My wife has fought me and gone to her father’s home in a pregnancy situation and gave birth to a baby boy there and intentionally put his name against my will which I express before pregnancy. Now she has filed a family case against [...]Read More
Wednesday, April 7th, 2021    abdulqayyumsikhani
#Suit for maintenance of wife in family Court. Mery husband shadi k 2 maheeny bad mujhy ami k ghar chor jaty hain or koi rabta bhi ni rahk rahy aisy me aik aurat ko kiya protection milti hy court ya koi aysa case js sy me apny husband ko rahe [...]Read More
Monday, April 5th, 2021    arsalchangwani
Aslam o alikum.. Challenge entry of Nikkah nama . Sir mari shadi m haq mahar bgair ijazat or bgair btaye likha gya h .. Main kafi dafa unhay kum karny ka bola mger larki walo nay saaf mana kar dia h. half ghar haq mahar m likh dia h . [...]Read More
Sunday, March 21st, 2021    shaaahid
My mother passed away in 2020 and we only have her death certificate from the hospital. Now we need to register her death in Union Council and ultimately in NADRA system. Since it is an old case UC is asking for a court decree. Please advise what exactly need to [...]Read More
Sunday, March 21st, 2021    shahid.shahid34
My name is S….. I have located in Lahore. I have married 4 years ago. It was my 2nd marriage. I was given divorce to my first wife. After one day of the divorce, I got 2nd marriage. Mere susar na nikah main mujhy unmarried consider kiya hai aur nikah [...]Read More
Sunday, March 7th, 2021    sami_sewa2412
Aslaamolaikum sir mere pas bachon ko guardenship hai kia main aunki maan ki ijazat k bina bachon ko out of state Le ja sakta hun [...]Read More
Monday, February 15th, 2021    owais.saddozai
Dear Sir/Madam, With humble submission, the instant suit was initially filed in Civil Judge-1/JFC,2.D.I.Khan by the plaintiff namely S…… against me O….. for the following reliefs. 1.Dissolution of Marriage. 2.Recovery of Haq Mehr/Dower amounting Rs.50,000/-. 3.Recovery of maintenance @ of Rs.5000/-per month for the period of past 02 months & [...]Read More
Friday, December 25th, 2020    babar4you
Assalamu alikum Mera sawal ya ha k khula k case main pora dower kaisay return ho sakta ha, jab k ghalti b wife ki side say ho, court sirf 25 percent return kar rahi ha, Kuch advice kijayeye Meharbani [...]Read More
Wednesday, November 11th, 2020    ainezaidi87
Aoa mera sawal ye hai k. Mery shohar her bat per mujhy boltay hai divorce dai donga. Aur meri beti 20 month ke hai. Boltay hai ussay bhi cheen longa. But mai her dafa bolti hon aisa n karen. But wo bat bat per boltay hai tallaq donga. Mujhy ye [...]Read More
Saturday, November 7th, 2020    centerattentionofficial
Mein ek 20 saala lerki hun. Mere abu mujhy Zbrdasti bahir bhejna chahty hein jab k mein apni zindagi pakistan reh kr guzarna chahti hun. Kya Qanooni torr per mere abu ko ye right hai k wo mujhy meri merzi k bghair kisi or mulk bhejein? [...]Read More
Recent Blog Posts

Translation of Legal Documents

Best Legal Services in Pakistani Laws

Attestation/Notary Public Of Documents

error: Content is protected !!