Question :

mera aik relative k sath business agreement 5 lakh k hua tha aik saal k liay jis main us nay mujhay 50% munafa daina that magar us nay nahe dia or ab kuch paisay b baqaya hain jo nahe day raha. ulta apni biwi ko istimaal kertay huay meray uper mukhtalif police station main applications day raha hay. kindly help me i am a cancer patient. Allah pak aap ko is a sila day ga.


  1. Without wasting of further time , file a suit of Rendition of account before civil court. This ll also be helpful to show the real dispute between parties, so Fake application ll also be counter.

Write a comment: