Question :

please muhjy guide kr dain meri dadi K name pr kuch property the Jo unho ny bd mein apny bhai k name kr di..lakin ab meri dadi property wapis lena chahti hain jo zameen meri dadi ny apny bhai ko di wo phly meri dadi ki mother k name pr hoi or phr Meri dadi k bhai k name pr…kea ho skta h ab?


  1. A gift once given cannot be taken back. however, if she says that brother got this property fraudulently then the court may return the property to her.

Write a comment: