Question :

Sir meri gari k original documents pe mere inlaws ne qabza kia hua hy just aik copy mere pas hy jis mei gari k transfer letter ki copy hy jo k mere naam hy owner b main he hon .. main jus ye jan’na chahta hu k kia main gari k original papers ki duplicate niklwa skta hun? Ye keh kr k papers gum ho gye hain aur duplicate nilklwany ka kia tareeka hy aur kia duplicate niklwany se original ki value khatam.ho jati hai??


  1. Its better to get those documents back a it may create problem for you in future. you have right to make a police complaint before concern police station for theft. For duplicate paper , first you have to report before police and then original papers ll be cancelled after issuance of duplicate papers,

Write a comment: