Question :

aslam o alikum, me jis ghr me rht hu wo ghr mere nana nani ka hai, ab na nana nani hai na ami bap bs hum 3 bhn bhai hai wo dono shadi shada hai, hum teero alag rhte hai or mujh ghr sell krna hai shadi or karobar k liye or wo dono mera sath nai de rhe, me kya kru


  1. file a suit for declaration and partition of suit property before a civil court after the partition of property you may sale your share from the property.

    or if same is not dividable them property ll be auctioned.

Write a comment: