Question :

Salam. Sir main lahore say hon. Main apny husband say khula lena chah rahi hon. Or apna jahez wagera bhe wapis lena hy. But mery husband kehty hain k na woh mjhy choren gy or na he jahez ki koi cheez wapis karen gy. Plz guide me k mjhy khula tou mill jaey ga na or jahez bhe wapis mily ga k nahi. Or kitna time lagy ga es case ko solve hone men.


  1. You may seek khula from the court as a matter of right. on the other hand dowry articles are always your property you may take it back at any time even before the khula.

    for a further consultation, you may call us at 0321 4610092.

Write a comment: