Question :

Sir. Mera dost dosri shadi krna chahta he, jab uski biwi ney usey ijazat nahi di to , uss ney Biwi ko Maiky bhej kr bad mein Union Council ki traf se Talaq ka Notice bhej diya he 22-09-2017… Union Council ne uski Biwi ko aik Saalis k Hamrah 14-10-2017 ko pesh hony ka notice diya he.. Un dono ki 1 beti bhi he jo is waqt Bivi k paas he…
sir hum is talaq ko naafiz hony se rokna chahty hen,, lekin woh dost nhi maan raha,,,,
kya koi legal tareqa he iss talaq ko rokny ka ?????


  1. No, There is no way to stop the divorce proceedings, however, we can try to stop your friend by putting pressure on him. His wife should file a suit for recovery of Dowry, dower and maintenance of Minor and then elders should try for reconciliation.

    This is only to take him down, otherwise, he seems adamant to fulfil his desires.

Write a comment: