Question :

SALAAM .. sir mera name tahir hey.. me 2 years pehlyislamabad me ik society me plot k leay invest kia tha 3.75 lac downpayment k sath . 1 year tak us society me koi kam nai hua or na koi development hui . usi period me men ny ik newspaper me CDA ka notice parha jis me unhun ny Islamabad ki surrounding me illegal or unauthorized socities k name deay huay thy .un men ye society b include the. sir ab jab k 2 years se ooper ho gaya hy is society ki na tu koi official standing hy or na koi development hy ..8 months ago inhun ny letter likha tha k hum discount kr rahy hain tu ap log installment deposit krwa den jo k me nai krwayeee. me society k office me bht bar gaya hun k ap mjy meri amount wapis dey den because apki society is not autorised so me invest nai krna chahta ,but they are least bothered ..sir mera koi case ban skta hy jis k through mjy meri amount mil jaye .thanks


  1. you should file a suit in civil court for rendition of accounts for recovery of your amount and interest on paid amount. you may also claim damages from society for mental torture and lost of money and time,

Write a comment: