Question :

Mene aik bande ki zamant par cheque dia tha k jab jiski zamanat h uska cheque mil jay ga to mera cheque wapis de dyn ge.
But dusra cheque dene k bad b jinko cheque diye the unho ne mera cheque wapis ni dia. (abhi tk dono unk pas hn)
Mene apna cheque block krwa dia tha. (almost 3 months ho gay hn).
Cheque par amount likhi h par date ni h.

Me ye puchna chahta hun k me kia action le skta hun or mere against kia action ho skta h.


  1. Please contact a lawyer and send a legal notice to that person. You may also get a stay order from court over this cheque. Please also note such cases now come under civil contracts.

Write a comment: