Question :

Mera name Khalid Hussain hy mere Walid ki death ho gai hy property unky name per register hy Jo k takseemy Pakistan pr unko transfer Hui thi jisky PTO ki copy hum DC office say hasil kr li hy or PT1 Jo ky excise office say milta hy wo bhi mere Walid k name pr hy . Mere Bhai property per Qabiz Hein mein chahta hon k property sab mein braber Takseem ho . Solution or fees or time period BTA dein please,


  1. yes, you may file a suit for declaration and partition of property before civil court. It may take 6 to 12 months. you may visit our office for further details.

Write a comment: