Question :

Asslam o alakum . mai yeh pochna chahti hn k agr nikah k bad larki divorce ly ly through court. Then wo haq mehr ly skti ya nhi. Rukhsati nhi hoi ho but larki larky ny ham bistri ki hoi ho . plz mujhy detail mai ans bta den. Plz shiq b bta den to mehrbani hogi


  1. its means that marriage has been consumed so as per new law now in case of khula you may get 50% of deferred amount or 75% of admitted paid haq mehar documents. your haq mehar if not received yet. you have to return 25% of received haq mehar.

Write a comment: