Question :

sir agr kasi bache ko apne bap ke wirast se agri land arahe he our wo us waqt sageer he our uske kifalat apni maan ke pas he to uske maan apne bache ko wirast me ane wale zamen apne dawar ko sale kar sakti he ya nahe ?


  1. first of all mother shall be appointed Guardian of minor and property by Guardian court and then she ll obtain permission from Guardian Court to sell the property to any one.

Write a comment: